måndag 19 maj 2014

Morsdags sko:)

I år fick det bli en morsdags sko...istället för ett kort:)).  Min mamma gillar rosa...som mej. Så därför blev allt i rosa och vitt:) Klippte först ut en mall...sedan i det dubbel sidiga pappret som jag hade.
 Jag gjorde ett band över foten också...som inte var på den mall jag hade.
 Sen började jag att pynta skon...med lite fina rosa, vita blommor och kvistar:))
 Har en stämpel med Mamma..som jag stämplade på en bit...och klippte som en banderoll.



 Hade även en charm.."Mother" som jag hängde i en kedja.
Nu har min fina fina mamma fått sina paket och denna sko redan. Vi är inte hemma när det är morsdag. Så det blev några dagar tidigare. Hon blev så jätteglad över allt. Skon gillade hon skarpt:)

Mallen till skon hittar du här:)
Jag fick justera själv på kopiatorn vilken storlek jag ville ha på skon. Det väljer ni själva.

Vi ses// D

2 kommentarer:

  1. Jättefin sko med allt pynt som du har satt fast. Förstår att hon blev glad för den, nu väntar hon kanske på högerskon hihihi.
    Det är några timmars pysslande som du har lagt ner men jag vet att även du tycker det är såå roligt.
    Kramiz

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag tycker att det är så roligt. Kanske man skulle ha gjort den andra skon oxå? :-) haha. Kramiz

      Radera