fredag 6 juni 2014

Plånbokskort till en jobbare

Nu var det då makens tur för att fylla år. Jag har testat att göra ett plånboks kort till honom. Av ett läckert papper jag hittade:-)) Det passade så bra till en som jobbar med allt...o kan allt:

 Klart att det ska stå.."you´re my best friend" för det är han min make:)
 Självklart måste det vara med lite verktyg också ...till "the handy man:)"
Eftersom jag är lite småförtjust i limegrönt..så vad passade bra om inte detta ark av grönt.
Ett foto av honom..och lite tags med tester som passar in på honom. Sen en bil med packning...som för mig symboliserade vår husbil:-)) Som vi båda gillar skarpt att åka ut med:)

Fin födelsedag kära make.


2 kommentarer:

  1. Det var en rolig plånbok du gjorde, passar Kjell precis. Jag gillar också att göra plånbokskorten, det blir fint med de olika taggarna.
    Kramiz

    SvaraRadera