måndag 7 juli 2014

En kamera till sonen

 Vår son fyllde 23 år igår 6/7. Så till honom gjorde jag en scrapbooking kamera:)
 Detta är då inte tomma toarullar...utan klippta pappers remsor som är limmade ihop i varandra.
En bild på sonen satte jag lägst fram i kameralinsen:)

 Bakom kameran stämplade jag min egna stämpel...bara halva den dock:)) 
och en annan stämpel, födelsedag under.
Det är roligt när grunden är gjord och man får börja pynta:)

Detta är min absoluta första kamera som jag test gjorde. I kameralinsen ser ni mottagaren av detta. Jag o sonen var till Prag för 3 år sedan. Där fotade vi massor. Så en av bilderna hamnade fint där i linsen:-) Bakom kameran klistrade jag ett dubbelviket papper av kamera motiv. Så man kan öppna o sätta hälsningen inne i kortet.
  Jag satte inte så mycket på den...eftersom  det är en kille (vår son) som jag gjorde den till. Så därför lite sparsamt med blommor och blader. Ovanpå fick det bli en stor blomma o lite bling bling blad ändå:-))
Hade en del tyngre och större charms också som jag satte på kameran...med kameramotiv:) Även fötter, så kameran står stadigt:) 

2 kommentarer:

  1. Den blev verkligen suuuuuuperfin, du Dessan! Vilket arbete du lagt ner!

    SvaraRadera