tisdag 7 juli 2015

Vandrings känga

En sko med riktiga skosnören:))
En vandrings känga blev det denna gången. Riktigt pilligt att få ihop tyckte jag...till en början:) 
Men roligare när man får börja pynta det man gjort. Lite text satte jag på båda sidorna :) 
Eftersom det är vandring satte jag på lite små träd också. Inte vet jag om det finns så mycket träd där dom ska gå, men några buskar kanske ? :) Och så min egna stämpel.
Sko sulan tyckte jag mest om...alla detaljer finns med på den.
Tänk ändå vad man kan göra med papper:))

8 kommentarer:

  1. Super super imponerad av vad du gjort
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det var snällt sagt. Kramiz

      Radera
  2. Svar
    1. Men tack så jättemycket:) Kram till dej Nisse

      Radera
  3. Imponerande! / ab

    SvaraRadera
  4. Du är otrolig!!! Vilket jobb! Kram Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha:) Det är så roligt att pyssla bara:)) Kram

      Radera