tisdag 25 april 2017

Tryck på t-shirt och hemsytt

Min vänninna ville att jag skulle göra ett likadant tryck på en t-shirt hon köpt till sitt barnbarn. Självklart gjorde jag det....en Mormor tröja :-) Texten bestämmer jag först via min dator och sedan skär cameon ut den på den heat transfer jag bestämmer. Här blev det ljusblå färg. Heat transfer värms sedan på med min värmepress.
Min silhouette cameo är guld värd för mej...man kan göra vad man vill med den :-)) Som här en kul tröja till väninnan.

 En jätteglad och stolt mormor :)

 Jag gjorde för ett tag sedan denna Farmor tröjan till mitt barnbarn :) Det var när hon såg den som hon ville att jag skulle göra en med mormor istället :)
 Sen gjorde jag en mössa till hennes barnbarn också :) som såklart gick hem :))
Kul att sy eller göra nåt med cameon som verkligen gör någon annan glad :)
Det är det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar